Asiakaspalvelu
Tilaaminen & Toimitus
Voinko muuttaa tai poistaa tilaukseni?
- Jos toteat, että haluat muuttaa tilaustasi jälkikäteen, saatamme ehtiä korjaamaan tilauksen ennen kuin se lähetetään. Huomaathan, että tämä ei onnistu aina, mutta jos olet yhteydessä niin pian kuin mahdollista etusivumme yhteydenottolomakkeen avulla, voimme tehdä parhaamme, jotta ehtisimme muuttamaan tilauksen. Pääset yhteydenottolomakkeeseen TÄSTÄ.
Onko tilaukseni lähetetty?
- Heti kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse. Kun olet saanut tämän vahvistuksen, pakettisi on matkalla Postnordin/Budbeen terminaaliin.
- Jos toteat, että haluat muuttaa tilaustasi jälkikäteen, saatamme ehtiä korjaamaan tilauksen ennen kuin se lähetetään. Huomaathan, että tämä ei onnistu aina, mutta jos olet yhteydessä niin pian kuin mahdollista etusivumme yhteydenottolomakkeen avulla, voimme tehdä parhaamme, jotta ehtisimme muuttamaan tilauksen. Pääset yhteydenottolomakkeeseen TÄSTÄ.
Onko tilaukseni lähetetty?
- Heti kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse. Kun olet saanut tämän vahvistuksen, pakettisi on matkalla Postnordin/Budbeen terminaaliin.
Kuinka pitkä toimitusaika on?
- Jos olet valinnut Budbee Boxin tai Budbee Kotiin toimituksen, toimitusaika on 3-6 arkipäivää. Jos olet valinnut Postnord agenttitoimituksen/kotiintoimituksen, toimitusaika on 3-6 arkipäivää.
Mitä toimitus maksaa?
- Tiedot tilauksesi toimituskuluista ovat kassalla käytettävissäsi olevien toimitusvaihtoehtojen vieressä. Saat aina ilmaisen toimituksen yli 50 euron tilauksille.
- HUOM! Palautuksen yhteydessä ei palauteta maksuja kotiinkuljetus.